ADI SOYADI |
TEZ DANIŞMANI |
TEZ ADI |
TEZ ONAY TARİHİ |
Buşra KÖKEN |
Prof. Dr. Alper ASLAN |
Kamu Harcamaları, Ekonomik Büyüme ve Çevre Kirliliği İlişkisinin Analizi |
28.01.2020 |
Birol TOPLU |
Dr. Öğr. Üyesi Burcu ORALHAN |
En Verimli Solucan Gübresinin Tespitinde Besin Seçimi Üzerine Bir Araştırma |
26.09.2019 |
Derya GAZİOĞLU |
Dr. Öğr. Üyesi Burcu ORALHAN |
Aile Şirketlerinde profesyonel yönetim anlayışının incelenmesi ve Kayseri ilinde bir uygulama |
25.09.2019 |
Asım Cengiz GÜR |
Dr. Öğr. Üyesi Burcu ORALHAN |
Telekomünikasyon Sektöründe Hizmet Kalitesinin Servqual Ölçeği ile Ölçülmesi: Kayseri Örneği |
26.09.2019 |
Ali Osman ÇİM |
Dr. Öğr. Üyesi Burcu ORALHAN |
Kayseri'de Faaliyet Gösteren Firmaların İhracatta karşılaştıkları Lojistik Sorunlar |
20.09.2019 |
Sevil KAYA |
Doç. Dr. Fatih ERTUGAY |
Müşteri Memnuniyetinin Ölçümü Kayserigaz Örneği |
20.09.2019 |
Behiye Özge SARIKAYA BÜTÜN |
Prof.Dr. Emine KILAVUZ |
Girişimci ve Yenilikçi Üniversite Endeksinde Yeni Nesil Üniversite Değerlendirmesi |
11.07.2019 |
Nimet CANTÜRKÜNCÜ KORAŞ |
Prof.Dr. Emine KILAVUZ |
Dışa Açıklığın İstihdam Üzerindek Etkisi: BRICS-T Örneği |
11.07.2019 |
Şükrü Abdurrahman BAYRAKTAR |
Prof. Dr. Mustafa SAATÇİ |
Ticari İstihbarat ve Kayseri'de Bir Uygulama |
11.07.2019 |
Onur Coşgun |
Dr. Öğr. Üyesi Kumru UYAR |
Kamu, Özel ve Yabancı Sermayeli Bankalarda Marka Denkliğine Yönelik Bir Uygulama |
15.04.2019 |
Nuh Mehmet ÖZLÜ |
Dr. Öğr. Üyesi Burcu ORALHAN |
Banka Marka İmajı ile Marka Denkliği Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kayseri İlinde Bir Uygulama |
26.06.2019 |
Aslıhan KARAKUŞ |
Dr.Öğr. Üyesi Hayrettin UZUNOĞLU |
Hizmet Kalitesi ve Marka Bağlılığı Arasındaki İlişki:Şehirlerarası Yolcu Taşıma Sektöründe Bir Uygulama |
21.06.2019 |
Çağrı Furkan UMDU |
Prof. Dr. Mustafa SAATÇİ |
AVM'lerin Küçük İşletmelere Etkisi:Kayseri İli Örneği |
18.06.2019 |
Hande ENDİRLİK |
Dr. Öğr. Üyesi Ceren AYDEMİR |
İşe Adanmışlığın Kişi-Örgüt Üzerindeki Etkisi |
21.06.2019 |
Onur KORKMAZ |
Prof. Dr. Alper ASLAN |
Savunma Harcamaları- Ekonomik Büyüme İlişkisinin Analizi:Dini Perspektif Odaklı Çalışma |
18.04.2019 |
Ahmet ÖZSOY |
Doç. Dr. Onur GÖZBAŞI |
Kurumsal Yönetişim ve Firma Değeri Etkileşimi: BİST İmalat Sektöründe Bir Uygulama |
30.05.2019 |
Miraç Alper BÜYÜKTÜRK |
Dr. Öğr. Üyesi Burcu ORALHAN |
Avrupa Birliği Ülkeleri Ve Türkiye'nin İnovasyon Performansının Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleriyle Kıyaslanması |
22.03.2019 |
Hayati ATLI |
Prof. Dr. Alper ASLAN |
Endüstri 4.0'ın İmalat Sanayi Alt Sektörler Uyumluluğu |
12.03.2019 |
Furkan BÜTÜN |
Prof. Dr. Alper ASLAN |
Futbol Takımlarının Süper Lig Puan Durumları İle Piyasa Değeri Arasındaki İlişkinin Analizi |
12.03.2019 |
Okan METİN |
Doç. Dr. Onur GÖZBAŞI |
Aktif Olarak Yönetilen Ve Pasif Olarak Yönetilen Yatırım Fonlarının Performanslarının Değerlendirilmesi |
28.01.2019 |
Mustafa Ahmet HAMURCU |
Doç. Dr. Onur GÖZBAŞI |
Spot Eletrik Piyasalarında Iot Destekli Talep Tahminlerine Göre Fiyatlama |
9.01.2019 |
Mustafa ERDENİZ |
Dr. Öğr. Üyesi Burcu ORALHAN |
5S ve Kaizen Uygulamalarının İşletme Performansına Etkileri: Mobilya Sektöründe Bir Uygulama |
21.09.2018 |
Güneş Nehir ŞİŞECİ |
Dr. Öğr. Üyesi Dilek S. YAMAÇLI |
Türkiye’de Döviz Kuru ve Ekonomik Büyümenin Enerji İthalatı Üzerindeki Etkileri |
8.08.2018 |
Şeyma Buket ALTIOK |
Dr. Öğr. Üyesi Dilek S. YAMAÇLI |
Türkiye’de Devlet Borçlanmasında Bazı Makro Göstergelerin Etkileri:2002-2017 Dönemi İçin Dinamik Bir Analiz |
8.08.2018 |
Abdurrahman SİN |
Dr. Öğr. Üyesi Kumru UYAR |
Şehir Pazarlaması ve Şehir İmajı |
9.07.2018 |
Mehtap DOĞAN(ÇAKIR) |
Prof. Dr. Ali KAYA |
Kamu Hastanelerinin Özerkleştirilmesi ve 2. Basamak Sağlık Hizmet Planlaması |
9.07.2018 |
Melek Kıdemli |
Dr. Öğretim Üyesi Dilek S. YAMAÇLI |
Özel Sektör Dış Borçlanması Üzerinde Etkili Olan Bazı Temel Makroekonomik Göstergelerin Analizi Türkiye Örneği |
20.06.2018 |
Nimet KÜÇÜKGÖNCÜ |
Yrd. Doç. Dr. Kumru UYAR |
Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Tutum, Davranış ve Satın Alma Üzerindeki Etkisi Kayseri’de Bir Uygulama |
23.02.2018 |
Tuğba ÇİMEN |
Yrd. Doç. Dr. Kumru UYAR |
Sosyal Medyanın Marka İmajına Etkisi |
22.02.2018 |
İlhan ERDEM |
Prof. Dr. Emine KILAVUZ |
Türkiye Ekonomisinin Kalkınmasında Tarım ve Sanayi Sektörünün Geleceği |
28.12.2017 |
Hikmet TURAN |
Yrd. Doç. Dr. Kumru UYAR |
Tüketici Yenilikçiliği ve İnternetten Alışveriş |
1.11.2017 |
Kübra AKIN BOZER |
Prof. Dr. Mustafa SAATÇİ |
Marka Yönetimi- Kayseri İlinde Tüketicilere Yönelik bir Araştırma |
1.11.2017 |
Müge ÖZKEBAPCI |
Yrd. Doç. Dr. Kumru UYAR |
E-WOM ve Hedonik Tüketim İlişkisi: Y Kuşağı Üzerine Bir Araştırma |
21.09.2017 |
Aziz MENGE |
.Doç.Dr. Nilsun SARIYER |
Retro Pazarlama- Kayseri’deki Nostaljik Mekanlar Üzerine Bir Araştırma |
6.07.2017 |
Hüseyin SALTAN |
Doç. Dr. Serdar ÖZTÜRK |
1990 sonrası ekonomik krizlerin Türkiye'deki tasarruf oranına etkisi |
18.10.2017 |
Gonca ERTUĞRUL |
Prof. Dr. Ali KAYA |
Örgütsel adalet algısı üzerine amprik bir çalışma: Kayseri Şeker Fabrikası A.Ş.'nde bir araştırma |
11.04.2017 |
Seniye ÖĞÜT |
Prof. Dr. Mustafa SAATÇİ |
Dış borçlanmanın ekonomik büyüme üzerine etkileri: Türkiye örneği (1980-2014) |
19.07.2017 |
Nurbanu ÖZSOY YORULMAZ |
Prof. Dr. Emine KILAVUZ |
Kayseri sanayisinin gelişimi, sektör bazında değerlendirilmesi ve rekabet gücünün ölçülmesi (2005-2014) |
21.06.2017 |
Yücel ÇOBANOĞLU |
Doç.Dr. Nilsun SARIYER |
Yaş Ürün Meyve ve Sebze Pazarlaması- Kayseri’de Bir Araştırma |
5.06.2017 |
Elif AYDIN |
Doç.Dr. Nisun SARIYER |
Oyunlardaki Ürün Yerleştirmenin Tüketiciye Etkisi: Cep Telefonları Üzerine Bir Araştırma |
5.06.2017 |
Rukiye GÜNDÜZ |
Yrd.Doç.Dr. Kumru UYAR |
Hizmet İşletmelerinde Etnosetrizmin Etkisi Altında Algılanan Hizmet Kalitesi |
16.03.2017 |
Şahin ÖRDEK |
Yrd. Doç.Dr. Kumru UYAR |
Tüketici Dindarlığı ve Helal Gıda Ürün Değerlendirmeleri: Kayseri'de Bir Uygulama |
16.03.2017 |
Feyza SOMTAŞ LEKESİZCAN |
Yrd. Doç.Dr. Kumru UYAR |
Marka Aşkı ve Bir Uygulama |
16.03.2017 |
Çağatay İBİLİ |
Yrd. Doç. Dr. Burcu ORALHAN |
Tıbbi Mümessillerin İş Tatminini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi |
16.03.2017 |
Mesut ILDIZ |
Yrd. Doç.Dr. Kumru UYAR |
Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Denkliğine Etkileri: Lüks Moda Markası Üzerine Bir Araştırma |
16.03.2017 |
Gökçen Merve ÖZDEMİR |
Prof. Dr. Emine KILAVUZ |
İnovasyonun Cari Açığın Kapatılmasındaki Rolü |
15.03.2017 |
Semih KARAKOÇ |
Prof. Dr. Emine KILAVUZ |
Küresel Dünya'da Sağlık Turizminin Önemi ve Türkiye'nin Durumu |
15.03.2017 |
Selma KÖKER |
Prof. Dr. Mustafa SAATÇİ |
Asıl-Alt İşverenlik (Taşeronluk) Sistemi-Niğde'de Bir Uygulama |
15.03.2017 |
Mustafa Emre ERTUĞRUL |
Prof. Dr. Alper ASLAN |
Dış Ticaretin Çekim Modeli İle Analizi: Türkiye-AB Dış Ticareti Üzerine Bir Uygulama |
20.02.2017 |
Naciye HATTATİOĞLU |
Doç.Dr. Onur GÖZBAŞI |
Firma Değeri ve Makroekonomik Faktörlerin Etkileşimi: Enerji Sektöründe Bir Uygulama |
20.02.2017 |
Durmuş ÖZBEK |
Yrd. Doç. Dr. Burcu ORALHAN |
Uluslararası Faaliyet Gösteren Firmaların İç Denetim sisteminin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma |
20.02.2017 |
Ömer SÜNBÜL |
Doç. Dr. Nilsun SARIYER |
Yöresel Ürünlerin Pazarlanmasında E-Ticaret- Facebook'ta Bir Uygulama |
26.12.2016 |
Samet Mustafa ALPASLAN |
Doç. Dr. Nilsun SARIYER |
İnanç Turizmi: Seyyid Burhaneddin Türbesi Ziyaretçilerine Yönelik Bir Araştırma |
26.12.2016 |
Didem ALTUN |
Doç. Dr. Nilsun SARIYER |
Tüketicilerin Marka Şehir Algılamaları:Kayseri Örneği |
26.12.2016 |
Nurhan ÇAKMAK |
Doç. Dr. Nilsun SARIYER |
Tüketicilerin Açık Hava Reklamlarını Algılamaları-Kayseri'de Bilboardlar Üzerine Bir Uygulama |
26.12.2016 |
Melike KAPLANOĞLU |
Doç. Dr. Nilsun SARIYER |
Tüketicilerin Markalı Ürünlere Yönelik Değerlendirmeleri-Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Örneği |
26.12.2016 |
Seçil ZÜMRÜT |
Doç. Dr. Nilsun SARIYER |
Sosyal Medya Reklamlarının Tüketici Davranışına Etkisi-Instagram Kulanıcıları Üzerine Bir Çalışma |
26.12.2016 |
Muzaffer KAHRAMAN |
Prof.Dr. Mustafa SAATÇİ |
Siyasal PartilerinSiyasal pazarlama Uygulamaları ve Kayseri Örneği |
8.11.2016 |
Murat SARGIN |
Prof. Dr. Ali KAYA |
Baca Tozundan Çinko Elde Edilmesinin Uygulanabilirliği (Kayseri Çinkom A.Ş. Örneği |
6.10.2016 |
Süleyman Sırrı ÇETİN |
Doç. Dr. Nilsun SARIYER |
Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Sahip İşletmelerin Ürünlerini Satın Alan Tüketicilerin Davranışları-Kayseri’de Bir Uygulama |
6.06.2016 |
Gülizar DEMİRKIRAN ERÇETİN |
Doç. Dr. Nilsun SARIYER |
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Bireysel Emeklilik Sistemi Uygulaması |
4.01.2016 |
Çetin ÜNEN |
Prof. Dr. Emine KILAVUZ |
Kamu Harcamaları ve Ekonomik Büyüme İlişkisi: Türkiye Ekonomisinde Wapner Yasası Analizi |
29.12.2015 |
Tuğçe GÜLLÜ |
Yrd. Doç. Dr. Onur GÖZBAŞI |
Eğitim ve Geliştirme Programlarının Çalışanların Motivasyonuna Etkisi ve Bankacılık Sektöründe İncelenmesi |
12.10.2015 |
Müjgan OKLAZ ÇELİKTEN |
Doç. Dr. Nilsun SARIYER |
Sosyal Medyanın Etkisi - Kozmetik Ürünlerin Satın Alınmasında Bir Uygulama |
1.11.2013 |